De ce urasc RDS-ul

Pentru ca sunt toti niste incompetenti nesimtiti. Bine, excludem bloggerii care lucreaza acolo :).

In luna decembrie am facut un contract pentru internet, ni s-a spus ca vor veni in data de X la ora Y. Bineinteles ca mi-am luat o zi libera si am asteptat degeaba sa vina. Au venit in alta zi cand au adus un modem vechi si murdar de ceva ce semana a zacusca uscata. Au lasat modemul, ne-au dat niste cablu si un splitter, nu au testat nimic, au cerut bani si au plecat.

Acum, dupa ce am tras cablurile si o perioada totul a mers bine, internetul si telefonul nu mai merg. Telefonul scoate un sunet specific de eroare iar internetul, chiar daca primesc IP-ul si totul pare in regula, nu merge.

Partea cea mai enervanta e cand ai de-a face cu cei de la serviciul tehnic. Prima persoana cu care am vorbit era ca si un robot. Probabil citea intrebarile standard dintr-un manual. (Aveti firewall instalat? Mufa de la telefon e pusa in Line 1? Ledurile de la modem sunt aprinse?). Avand in vedere ca si telefonul si internetul au mers pana vineri, nu vad ce legatura au intrebarile alea cu problema mea. Internetul nu merge nici pe setari automate, nici manuale (Windows XP, Vista si Ubuntu) iar telefonul e in aceeasi mufa de Line 1 de cand e modemul in priza.

Astazi am sunat din nou, din pacate doar ca sa ma enervez si mai mult. Mi se spune ca la ei totul este in regula si modmul este ok. Mi se tine teoria despre cum se reseteaza un modem, butonul cica nu e foarte eficient, trebuie sa scoti modemul din priza cate minute (probabil sa se raceasca saracutul, ca e transpirat).

Intr-un final intreb ce sa fac in cazul in care nici medtoda resetului la minut nu merge, mi se spune sa nu mai revin cu un telefon pentru ca o sa monitorizeze ei situatia. Probabil asa o vor monitoriza ca si pana acum. La ei totul e in regula si la mine nu merge nimic.

Tags:

7 Responses to “De ce urasc RDS-ul”

  1. bastylica 4 February, 2008 at 23:10 #

    id-ul meu il gasesti pe blog….write me….in timpul zilei.

  2. Maya 4 February, 2008 at 23:50 #

    Si eu am dat de un tip tare arogant la tehnic care nu stia sa verifice nici macar cat stiam eu pentru ca apoi sa imi spun la fel ca la ei e tot in regula,la mine e baiul si sa las numar de telefon ca vin ei….Culmea peste cateva ore si-a revenit internetul singur….Deci,de la mine era problema?Oare…!?

  3. mns 5 February, 2008 at 01:00 #

    Mie mi-e teama ca problema sa nu fie de la ei, ci pur si simplu modemul pe care l-am primit nu mai vrea sa functioneze cum trebuie. O sa vad maine ce se rezolva, am unele promisiuni, daca nu se rezolva, poate il deranjez pe bastylica. :)

  4. sisu_stelistul 5 February, 2008 at 01:10 #

    Si eu am patit-o, cand aveam modem, de 3 ori l-am schimbat ca se defecta, mi se raspundea greu la telefon, veneau greu, acum pentru a trece pe fibra am fost nevoit sa fac o cerere, am facut-o, apoi ma suna intr-o zi….venim azi, trece inervalul orar in care trebuia sa soseasca….nimic….peste o saptamana fel, pana la urma vin a3a oara la o jumatate de ora dupa intervalul orar stabilit, bine ca au venit, fibra merge de minune, intre timp, dupa ce m-au sunat prima oara nu-mi mai merge telefonul, fix, dupa ce m-au sunat a doua oara i-am sunat eu a2a zi iar sa le zic de telefon, fibra o am cam de 2 saptamani, acum 2 zile primesc telefon de la RDS……va merge telefonul(sesizarea e facuta de 3 saptamani cred)……

  5. stephen 5 February, 2008 at 18:48 #

    Asta cu “la noi totul apare in regula” e un cliseu din ce in ce mai penibil. Adevarul e ca le e lene sa se miste si sa verifice.Ei au impresia ca noi suntem prosti si ei destepti,doar fiindca pe monitoarele lor apare connected sau asa ceva.Stiu multe persoane care au patit ca si tine.Si totusi,sunt surprins ca inca ai modem si nu te-a trecut la fibra optica.N-au ajuns la tine prin cartier?

  6. mns 5 February, 2008 at 19:57 #

    Sunt la casa in centrul orasului. Asta e zona interzisa pentru RDS, le-a luat cativa ani sa bage netul.

Leave a Reply